środa, 27 marca 2013

The Versalite Blogger

W sumie, to nie spodziewałam się, że ktoś tak szybko mnie nominuje :)
Także dziękuję bardzo paulisia0813 (kiedy klikniecie w link wyświetli wam się jej blog, zapraszam naprawdę warto przeczytać ;))

Więc...

 Co każdy nominowany musi zrobić:

  • grzecznie podziękować nominującemu
  • dać 7 faktów o sobie
  • nominować 7 blogów, które sobie na to zasłużyły (no i powiadomić je)

 Siedem faktów o mnie :


  1. Mam na imię Zuzia.
  2. Mam rude włosy.
  3. Interesuje się koszykówką (co z resztą można wywnioskować po zobaczeniu samej nazwy bloga ;))
  4. Jednym z moich marzeń jest pojechanie na koncert 1D.
  5. Moim ulubionym filmem jest "Piraci z Karaibów".
  6. Do pisania bloga zachęciła mnie pryzjaciółka. 
  7. Kiedyś prawie wypadłam z kajaka, bo był w nim pająk. Tak wiem, hahah. No nie mogłam nic wymyśleć.


 Blogi, które nominuję:


  1. my-personal-angel.blogspot.com
  2. the--end-of-love.blogspot.com
  3. only--love--me.blogspot.com
  4. walk-away-and-stay.blogspot.com
  5. fucking-need-you.blogspot.com
  6. i-will-be-your-shadow.blogspot.com
  7. heartache-doesnt-last-forever.blogspot.com
  8. love-me-or-fuck-off.blogspot.com
  9. soraya-khan.blogspot.com
  10. can-we-stop-this-for-a-minute.blogspot.com

Piąty rozdział będzie dzisiaj, bądź jutro c;
Kawałek już mam, napisany przez Elize. Tak, kawałek Zialla :)
Pozdrawiam, Zuzia . xx














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz