sobota, 28 grudnia 2013

Liebster Awards



Cześć kochani! Mój blog został nominowany do Liebster Awards. Dziękuję za wyróżnienie, w szczególności  autorce  >>tego bloga<<! :)



 1. Co sądzisz o hejterach?
Nie mam o nich dobrego zdania. Bezpodstawne (zazwyczaj) mówienie źle na temat innej osoby nie jest według mnie dojrzałym zachowaniem. 

2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka 1D?
Każda miała u mnie swój czas, jednak w sercu najbardziej zapadły mi "Little Things", "Irresistable", "She's Not Afraid", czy z nowego już albumu "Half a Heart".

3. Do jakich domów należysz?
Sama nie wiem, za bardzo się na tym nie znam :)  

4. Znienawidzony przedmiot?
Zdecydowanie niemiecki!

5. Co lepsze? Laptop czy komputer stacjonarny?
Dla mnie bez różnicy, żeby tylko coś było :)

6. Dlaczego One Direction?
Trudne pytanie, łatwa odpowiedz. Są po prostu wyjątkowi!

7. Jaki miesiąc urodzenia?
Grudzień

8. Ulubiony owoc?
Nie mam ulubionego, za to mam taki, którego nie lubię - grejpfrut :)

9. Co sądzisz o Sophi?
Wierzę, że Liam nie jest głupi. Skoro są razem, to musi mieć 'to coś'.

10. Jakiego masz zwierzaka?
Psa :)



1 komentarz:

  1. Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń